האם יש לאירגונים וחברות אלטרנטיבה ראויה לתוכנת פריוריטי?

חדר שרתים

המושג פריוריטי הינו מושג חדש יחסית, שטרם הפך לנחלת הכלל ועל כן נדרש ביאור בעניינו. אז במה בדיוק מדובר? ולמה יותר ויותר אירגונים ששים להטמיע את התוכנה?

פריוריטי,  (Priority), בהגדרתה הבסיסית, היא תוכנה אינטגרטיבית לניהול ארגוני כולל (ERP). תוכנה זו משרתת גופים תעשייתיים ומסחריים פרטיים וציבוריים כאחד. בכוחה של פריוריטי – וזה היתרון המובהק שלה – לספק מענה אידאלי לצרכיהם של אלפי לקוחות בעלי היקף שונה של דרישות וצרכים

(החל מחברות קטנות ועד לתאגידים בינלאומיים מהשורה הראשונה).

ומהם סוגי השירותים שפיוריטי מספקת? מדובר במגוון רחב מאד של פיצ'רים המתפרס מתוכנה רוחבית להנהלת חשבונות, דרך מערכת לניהול מחסן ממוחשב ועד למערכת שכר וניהול נוכחות עובדים. כלומר, יש בה מענה פחות או יותר לכל צורך שניתן להעלות על הדעת עבור סביבת עבודה מאורגנת.

מקומה של תוכנת הפלא הזו בארץ אינו זניח כלל וכלל. מדובר במערכת הנפוצה בישראל בתחום ה-SMB  והיא פועלת כיום בלמעלה מ-6,000 ארגונים בארץ ובעולם. עסקים אלה משתמשים בתוכנה לניהול מקיף של צרכיהם השונים, בתחומים כגון: שירות, סיטונאות, רשתות שיווק, מסחר אלקטרוני, פלסטיקה , אלקטרוניקה, כימיקלים, עץ , מתכת, מלונאות, מזון, טכסטיל, עבודות קבלניות, יבוא וסחר, ניהול פרוייקטים, חברות הפצה, מלכ"רים, רשתות קמעונאיות, ועוד.

תוכנת פריוריטי, שהיום קשה להעלות על הדעת כיצד ניתן לנהל עסק מצליח בלעדיה, אטרקטיבית במיוחד לעסקים בצמיחה, וזאת הודות ליכולת הבלתי מוגבלת שלהם לגידול, האפשרויות לפריסה בינלאומית, ממשקים המשתמשים ביותר משפה אחת, התמיכה ההכרחית בחוקי מיסוי שונים, וכמו כן – מגוון מודולים שניתנים לרכישה וליישום באופן הדרגתי. כל זה, ניתן לקבל, במערכת כוללת אחת.

אולם חשוב להידרש לשאלה – האם בכל-זאת קיימות אלטרנטיבות ראויות לפריוריטי? ובכן – לא ממש. הארכיטקטורה והטכנולוגיה המאפיינים והמגדירים את התוכנה מציבים אותה הרחק במקום הראשון בהשוואה לפתרונות המוצעים על ידי מערכות ERP מקבילות.

מדובר, כאמור, במערכת אינטגרטיבית, הבנויה בשפה אחידה ותומכת בתהליכים הרוחביים של סביבת עבודה מאורגנת. התוכנה כוללת כלים מתקדמים למשתמשים עם דגש מיוחד ומדגש על צורכי הניהול והבקרה.

ההתקנה הבסיסית של פריוריטי כוללת מספר מודולים נחוצים: CRM קשרי לקוחות, כספים, רכש, מכירות, דו"חות מנהלים, ניהול משרד, ניהול מלאי ולא פחות חשוב – ניהול תהליכים BPM. כל השירותים האלה ועוד ניתן לקבל בצורה הנוחה והיעילה ביותר לאחר התקנת התוכנה.

אז במידה וטרם הטמעתם את התוכנה כחלק אינטגראלי מסביבת העבודה, כדאי לכם לבדוק את העניין ברצינות, שכן, כידוע, יעילות ארגונית פירושה חסכון בזמן ובכסף. חסכון שישתלם במהרה וישדרג את פעילותכם המקצועית.

המאמר נכתב ע"י האתר http://nst-it.co.il

 

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s